20100124

Wolf

Ostatnio oszalałam na punkcie koszulek z wilczym nadrukiem. Niestety nigdzie w sieciówkach nie udało mi się żadnej znaleźć. Za to niespodziewanie na allegro spotkało mnie miłe zaskoczenie, mój wymarzony t-shirt za 15zł! Zestaw szary, bury, czyli w moich ulubionych kolorach. ;) Po za tym wielki, h&mowy komin, którym otulam się w mroźne dni, ramoneska i over the knee także zakupione na allegro.



t-shirt - allegro
ramoneska - H&M
legginsy - bershka 
komin - H&M
buty - allegro
zegarek - allegro
sweter - ze strychu

17 komentarzy:

  1. świetny t-shirt ! I to za 15 zł o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny t-shirt a i całość mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka wspaniała! Świetnie to zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka! Co za łup świetny :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten sweter a bluzka cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. za 15zł! ale Ci zazdroszę łupu <3 poza tym wyglądasz ślicznie i nie mam pojęcia czemu jeszcze nie jesteś w moich obserwowanych. oraz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tshirt.
    15 zł, to niezła okazja!

    OdpowiedzUsuń
  8. awesome hood. love your style

    follow HE

    come check out the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

    fashionbyhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przemiłe to połączenie włóczek. A co do t-shirtu - tylko pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  10. też chcę takiego t-shirta i do tego za 15 złotych!
    komin świetny, ja już w h&m'ie takich nie widziałam więc czekam, aż mama mi zrobi. bo przy moim tempie robienia na drutach, to chyba nie skończyłabym nawet na przyszłą zimę ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulka < 3

    chyba będzie mi się śnić po nocach.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny tiszert, nieźle wygląda z ramoneską i kominem

    masz niesamowite oczy

    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja szukam i szukam wilka i jeszcze nie znalazlam ;( zazdroszcze Twojego lupu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej:) czy te buty są jeszcze dostępne na allegro? jak tak to mogłabyś podać nazwę, bo nie wiem co wpisać w wyszukiwarkę ;p
    z góry dziękuję i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wpisałam overknee, ale chyba już nie ma ich

    OdpowiedzUsuń
  16. przejrzałam cały blog. super. zostaję:)

    OdpowiedzUsuń